EKOTAR Design

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.05.2020 alkaen.

Yleistä

Verkkokauppa on Whop/ Bonoco Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy 

EKOTAR Design, 
y: 3109050-4, 
Savonkatu 17, 87100, Kajaani
p. 0451583200 
ekotardesign@gmail.com

EKOTAR Design on yksityisen henkilön ylläpitämä yritys, joka valmistaa ja toimittaa tuotteita yksityisille henkilöille ja yrityksille Suomen alueella. Jos haluat tilata ulkomaille, on sinun otettava yhteyttä hyvissä ajoin etukäteen EKOTAR Designiin. Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden tuotteiden, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Tilaaminen, maksaminen ja asiakastiedot

Tilauksen tekemisessä ja maksamisessa käytetään Bonoco Oy:n käyttöehtoja

Palveluiden ja tuotteiden ostaminen edellyttää tilin luomista Whopiin. Ajankohtaiset tiedot maksutavoista löytyvät Whopin verkkosivuilta. Tuotteet ja palvelut maksetaan ennakkoon. Maksupalvelut tuottaa Checkout Finland Oy.

EKOTAR Designin tuotteissa näkyvät hinnat sisältävät arvonlisäveron ja toimituskulut. Jos tuotteiden hinnassa on selvä kirjoitusvirhe, myyjällä ei ole velvollisuutta myydä tuotetta selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

EKOTAR Design pidättää oikeuden hinta- ja tuotemuutoksiin. Mikäli hintoja päivitetään, vanha hinta on voimassa muutospäivää edeltävään klo 23.59 asti. Ostoskorissa olevan tuotteen hinta voi päivittyä ennen maksamista, mikäli vuorokausi vaihtuu ennen tilauksen maksamista. Tilaus lukitaan ja hinta vahvistetaan, kun Asiakas on hyväksynyt tilausehdot ja siirtynyt maksamaan tilauksen.

Toimitus ja toimituskulut

EKOTAR Design käyttää tilauksen toimitukseen Postin kuljetuspalvelua. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Asiakkaalle lähetetään ilmoitus, kun tuote on lähetetty, viestin mukana lähetetään myös Postipaketin seurantakoodi sähköpostiin tai tekstiviestillä. Tuotteiden toimituskulut sisältyy hintaan. 

Asiakkaalla on valittavana myös nouto -mahdollisuus. Asiakkaan tulee ilmoittaa noudosta tilauksen yhteydessä olevaan viestikenttään. Noudon aika sovitaan aina etukäteen omien menojemme mukaisesti. Asiakkaalle lähetetään tekstiviesti, kunnes tilaus on valmiina noudettavaksi. 

Noutopaikan osoite: Savonkatu 17, 87100 Kajaani. 

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on 2-5 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Tilaustöiden yleinen toimitusaika on 2-14 vuorokautta riippuen tuotteesta ja tilausjonosta. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. 

Palautus-, reklamaatioehdot ja virhevastuu

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien. 

Personoidun (täysin uuden tuotteen, joka vaatii suunnittelun ja toteutuksen asiakkaan toiveiden mukaan) tuotteen tilauksella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. 

Kuluttajan tulee ilmoittaa palautuksesta tai vaihdosta 14 vuorokauden kuluessa paketin lähettämisestä asiakkaalle. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluun sähköpostilla tai puhelimitse.

Palautettavien ja vaihdettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, käyttämättömiä, hajuttomia ja moitteettomassa kunnossa, jotta tuotteet voidaan jälleenmyydä. Palautettava ja vaihdettava tuote tulee paketoida huolellisesti lähetystä varten, jotta tuote ei vaurioidu. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty tai käsitelty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautuksesta aiheutuneet kustannukset maksaa asiakas.

Palautus on tehtävä viipymättä palautusilmoituksen teon jälkeen, kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluttua tilauksen tekemisestä. Asiakkaan täytyy pystyä todistamaan tarvittaessa palauttaneensa tuotteen postiin kirjallisella todistuksella (postin/matkahuollon palautuskuitti). Jos asiakas ei pysty tätä tarvittaessa todistamaan, on myyjällä oikeus perua palautus kokonaan. Paketin mukana tulee lähettää palautuslomake huolellisesti täytettynä. 

Asiakkaan tulee aina tarkistaa paketin kunto pakettia vastaanottaessa. Jos huomaat paketissa vaurioita ilmoita asiasta viipymättä Postiin sekä Ekotar Designiin, ja tee postiin korvaushakemus osoitteessa https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/korvausperusteet. Jos paketti ei saavu perille, asiakkaan tulee ilmoittaa siitä mahdollisimman pikaisesti EKOTAR Designille.

Reklamaatiotilanteissa olethan yhteydessä mahdollisimman pian tuotevirheen huomattuasi EKOTAR Designiin, jotta saadaan asia ratkaistua mahdollisimman kivuttomasti ja molemmille sopivalla tavalla.

Ostajan tulee ilmoittaa tavaran virheestä EKOTAR Designille kohtuullisessa ajassa siitä, kun virhe huomataan tai virheen olisi pitänyt huomata. Lain mukaan kohtuullinen aika on vähintään kaksi kuukautta virheen havaitsemisesta. Jos reklamaatiota ei tehdä kohtuullisessa ajassa, ostaja menettää oikeutensa vedota virheeseen. Ostaja voi vedota virheeseen, vaikka hänellä ei olisi enää kuittia. 

Palautus-, reklamaatio- ja virhetilanteissa noudatetaan kuluttajasuojalakia.

Palautettavan tuotteen osoitetiedot:

Tiia Korhonen, EKOTAR Design,

Savonkatu 17, 87100 Kajaani.

Puh. 045 1583200,

email: ekotardesign@gmail.com

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme:

EKOTAR Design, p. 0451583200 tai sähköpostilla ekotardesign@gmail.com.